MCR Consult > Infiintare/Inchidere

Infiintare/Inchidere

In mod normal dupa infiinatre firma la un sediu social declarat urmeaza in mod logic inchirierea, comodarea sau obtinerea prin alte mijloace legale a unui spatiu unde urmeaza sa se desfasoare activitatea economica dorita astfel ca va aparea nevoia de infiintare punct de lucru sau sediu secundar dupa care se poate intampla inchidere punct de lucru sau sediu secundar.

Infiintare punct de lucru  inseamna in fapt deschiderea unui punct de lucru al activitatii economice care urmeaza a fi declarat la Registrul Comertului pentru a fi opozabil atat tertilor cat si institutiilor statului.

La deschidere punct de lucru trebuie avute in vedere unele aspecte juridice foarte importante iar primul din ele este auditarea situatiei juridice a spatiului ce urmeaza a deveni infiintare punct de lucru si anume aceste trebuie sa prezinte neaparat actul de proprietate in original care poate fi contractul de vanzare-cumparare, certificatul de mostenitor, actul de dezmembrare, hotararea judecatoreasca prin care se castiga spatiul respectiv etc.De asemenea spatiul ce urmeaza a devei infiintare punct de lucru trebuie sa fie intabulat sau sa I se fi facut documentatia cadastrala si sa aibe incheierea de intabulare.

Ulterior dupa ce intervine infiintare punct de lucru va urma autorizare punct de lucru si ca atare anterior infiintarii punctului de lucru conducatorii firmei trebuie sa se asigure ca spatiul obtinut indeplineste toate conditiile tehnice necesare autorizarii obiectelor de activitate ce urmeaza a se desfasura in spatiul respectiv.

Tot dupa infiintare firma si dupa infiintare punct de lucru in viata unei firme poate interveni si nevoie de infiintare sediu secundar.Sediul secundar poate fi folosit de catre firma pentru intalniri de protocol sau pentru prezentari in scop comercial cu scopul realizarea si cresterea vanzarilor. 

Deosebirea intre infiintare punct de lucru si infiintare sediu secundar este ca la punctul de lucru se desfasoara activitati economice in timp ce la sediul secundar se desfasoara doar activitati de protocol si de prezentare.

In destule cazuri dupa infiintare punct de lucru sau infiintare sediu secundar se poate ajunge si la situatia de inchidere punct de lucru sau inchidere sediu secundar atunci cand asteptarile initiale nu se confirma sau se schimba prioritatile si implicit obiectele de activitate ale firmei.

Inchiderea punctului de lucru sau inchiderea sediului secundar se poate realiza si “in mod natural” prin indeplinirea obiectivelor initiale sau terminarea contractelor ce sustin spatiul folosit ca punct de lucru sau sediu secundar.

Societatea noastra acorda consultanta de afaceri si management, consultanta juridica si consultanta fiscala la infiintare, inchidere punct de lucru sau infiintare, inchidere sediu secundar punandu-si toata experienta in slujba dvs. in schimbul unor tarife foarte avantajoase dvs. si va ofera deasemenea si posibilitatea gazduirii sediului social pe perioada determinata la inceputurile activitatii la preturi fara concurenta.